Welke kansspelen zijn er in The Hague

  1. Gokkasten Gebruiken: In heeft 5 rollen en 3 rijen, een lay-out die de meeste spelers zouden verwachten van een video slot.
  2. Blackjack Kansberekening - Spelers van alle leeftijden en ervaringsniveaus kunnen zien hoe leuk fruitspellen zijn.
  3. Bronze Casino 100 Free Spins: Vergeet niet om de Slotastic Bonus Code in te voeren tijdens het storten met behulp van een van de ondersteunde betaalmethoden (Visa, Neteller en meer, maar zonder PayPal) en het volledige bedrag zal worden bijgeschreven op uw account kort na de ontvangst.

Overijssel loterij organisatie bv

Holland Casino Mystery Jackpot Prijzen
Houd een veilige snelheid voor de wegomstandigheden.
Bets Io Casino 50 Free Spins
Een online casino met een echt wereldwijd bereik betekent dat ze internationaal worden gerespecteerd.
De absolute meest geschikte keuze Verenigd Koninkrijk online casino's met de beste casino voor een speler misschien niet per se de juiste verzameling voor een meer.

Jackpot loterij Nijmegen

Goksites Zonder Vergunning
Het spel is niet voorzien van bonusrondes, bonus games, of gratis spins, die we voelden was een teleurstelling.
Hugo Casino No Deposit Bonus
Als je geraakt 2, 3, 4 of 5 van dat symbool, dit zal worden vermenigvuldigd met het aantal geactiveerde pay lines die u al had toen u won de gratis spins.
Ripple Casino 100 Free Spins

MENU

Wil jij een prachtige portret foto? Kom dan 1...

Stadshart Amstelveen viert Fashion Festival met Nederlandse topstylisten

april 12, 2023 reageren (0) Views: 696 Events Larissa Hendriks

Let us be your playground @ Westfield Mall of the Netherlands

Hoewel Westfield Mall of the Netherlands bekend staat als de grootste shopping & leisure bestemming van de Benelux, is het ook dé plek voor merken om campagnes naar een hoger niveau te tillen…

Het vorig jaar opgerichte retail media agency Westfield Rise organiseert op 13 april een event waar experts uit de media-, branding- en merkactivatie industrie vertellen over het belang van een fysieke campagne in een omnichannel wereld. En wie kan dat nu beter dan Westfield? Die met gekwalificeerde data uit 12 landen en 78 shopping malls over de hele wereld precies weet hoe merken onvergetelijke brand experiences en dynamische 360 graden campagnes tot leven brengt in het Westfield-universum. 

Let us be your playground

Het jaarlijks terugkerende event vindt plaats op 13 april en heeft als thema ‘Let us be your playground’. Tijdens deze inspiratiemiddag – gehost door Mark Wijsman met als creatieve spreker Jordi van de Bovenkamp – delen experts unieke voorbeelden van out-of-the-box campagnes, waarmee je als merk de aandacht van het publiek trekt in een wereld vol impulsen.

Raak geïnspireerd door de creatie van innovatieve campagnes en activaties, die de magie van een merk overbrengen op een betrokken publiek, zowel online als offline. Haal met Westfield Rise het potentieel uit je merk door jouw visie met het podium van Westfield te combineren voor meer performance, impact, beleving, creativiteit én inzichten.

Het event vindt plaats op 13 april tussen 15:00 en 18:00 in de bioscoop Kinepolis Leidschendam, gevestigd in Westfield Mall of the Netherlands. Na het officiële programma vindt er een informele netwerkborrel plaats. Je kunt je voor deze gelimiteerde plekken inschrijven via josefien.dekool@westfieldrise.com. Zodra je inschrijving voltooid is, krijg je een bevestiging. Deze bevestiging is je toegangsbewijs.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.